DUCH O ŚWICIE
Kultowy Survival Horror nominowany do nagród Player’s Choice i Best Indie Game na Horror Game Awards. W 1947 roku twardy prywatny detektyw Ben O’Hara szuka zaginionej dziewczyny w opuszczonym hotelu. Przeszukuj pokój po pokoju, łącz wskazówki i częstuj nieumarłych ołowiem w tym detektywistycznym koszmarze noir. Czy zdołasz pokonać strach i odkryć, co się z nią stało?