Knight Squad
Knight Squad to idealny sposób na zrażenie do siebie przyjaciół podczas chaotycznej rozgrywki na arenie dla 1 do 8 graczy. Graj z przyjaciółmi (i przyszłymi wrogami) w jednym z niesamowicie wciągających trybów – od Ostatniego na placu boju po Średniowieczny futbol. Wszystko przy użyciu broni ze średniowiecza… a także laserów… i działek.