Kiln
Zamów grę Kiln w przedsprzedaży już teraz, aby uzyskać dostęp do pakietu ozdób Warrior-Artist Decoration Pack. Pakiet ozdób Warrior-Artist Decoration Pack zawiera dwa nowe szkliwa, dwie nowe nalepki i nową pokrywkę. Doskonale nada się dla drzemiącego w nas wszystkich wojownika, który był niegdyś artystą. Double Fine Productions przedstawia Kiln, grę typu power fantasy skupioną na ceramice, która celebruje zarówno kreatywność, jak i destrukcję – przyjemność płynącą zarówno z tworzenia pięknych przedmiotów, jak i z rozbijania ich na drobne kawałki. Stwórz swoje naczynie, zbierz znajomych i dołączcie do drużyny barwnych duchów, które zmierzą się ze sobą na sieciowych arenach, gdzie ceramiczne dzieła uformowane na kole garncarskim staną się waszymi ciałami gotowymi do walki. Kształt naczyń wpływa na ich atrybuty i styl gry. Czy będą duże, czy małe? Szerokie czy wysokie? Stworzysz talerz, dzban, kubek czy miskę? Do odkrycia jest wiele różnych rozmiarów i połączeń, z których każde oferuje unikalne umiejętności i ataki, a także nowe i zaskakujące sposoby gry. Współpracujcie, aby znaleźć najlepszą kombinację naczyń i stylów gry, która pozwoli wam przebić się przez linie wroga i zebrać wystarczającą ilość wody, aby ugasić płomienie w piecu przeciwnika. Czy wasza drużyna ma to, co trzeba, aby lepiąc i rozbijając, utorować sobie drogę do zwycięstwa? Gdy pole bitwy pokryje się odłamkami przyjaciół i wrogów, do zapewnienia sobie wygranej potrzebne wam będą umiejętności walki wręcz i świetna praca zespołowa. Po wygranej bitwie udaj się do Garncarni, aby poćwiczyć umiejętności kształtowania gliny, ozdobić swoje naczynia i nadać im niepowtarzalny charakter, a następnie podzielić się swoimi dziełami z innymi (oraz podziwiać ich prace). Twórzcie i niszczcie razem – lepienie glinianych naczyń i ich rozbijanie sprawia więcej frajdy w gronie znajomych. Spędzajcie razem czas, eksperymentujcie z gliną i dzielcie się swoimi dziełami lub od razu rzućcie się w wir wieloosobowych bitew i zacznijcie walczyć! Zostań mistrzem garncarstwa – manipuluj realistyczną gliną, aby tworzyć i dekorować we wciągającej przygodzie z garncarskim kołem, korzystając z różnych narzędzi i technik.