Cats & Dogs Decoration Pack
Pakiet ozdób Cats & Dogs Decoration Pack zawiera inspirowane zarówno psami, jak i kotami akcesoria, w tym dziesięć nowych nasadek dla miłośników tych zwierząt, cztery nowe szkliwa ze zwierzęcymi wzorami i czternaście nowych nalepek. Poszerz swoje możliwości personalizacji naczyń w grze!