Killer Instinct: Season 2 Ultra Edition
Pakiet Ultimate Killer Instinct S2! Zawiera 9 nowych postaci wojowników: TJ Combo, Maya, Riptor, Kan-Ra, Omen, Hisako, Aganos, Cinder and ARIA! Poznaj 3 nowe tryby gry: Ranked Leagues (bierz udział w bitwach co miesięc, aby zostać jednym z najlepszych wojowników Killer Instinct), Shadow Lab (wyćwicz swój cień, aby walczył jak Ty i pokonywał wrogów w Twoim imieniu) i Combo Breaker Training! Zawiera również 8 kostiumów, 16 pakietów akcesoriów oraz grę KI 2 Classic (ERSB: dla dorosłych).