Aria
Tajemnicza prezes Ultratechu, ARIA, wyłania się z cienia i staje do walki. Kierując się swoim zadaniem udoskonalenia ludzkości, ARIA brutalnie testuje umiętność adaptacji i ewolucji, atakując przeciwników unikalnymi dronami bojowymi, dowolnie przenosząc swoją osobowość pomiędzy nimi. Kieruje się prostą zasadą: ewoluujesz... lub giniesz. Postać Arii jest dostępna w pakietach Season 2 Combo Breaker i Season 2 Ultra Edition.