Killer Instinct: SUPREME EDITION
W Supreme Edition znajdziesz WSZYSTKICH wojowników Killer Instinct z sezonów 1, 2 i 3 - w sumie 25 postaci! Ponadto zestaw zawiera CAŁĄ zawartość z 3 wydań Ultra Edition - wszystkie kostiumy, podwójną premię punktów doświadczenia VIP, premiowe kolory retro, Killer Instinct Classic oraz Killer Instinct 2 Classic na Xbox One (ESRB: M). UWAGA: ten pakiet nie jest dostępny jako samodzielny produkt.