Sabrewulf
Wciąż spętany straszliwą klątwą, Sabrewulf robi wszystko, by poskromić swą dziką naturę. Postać gracza w Killer Instinct. UWAGA: Postać Sabrewulfa jest zawarta w dodatkach Combo Breaker i Ultra Edition.