Kan-Ra
Nadchodzi czas Kan-Ra! Potężny czarownik przypadkiem wyrwany z niewoli Ultratechu. Przeciwników razi czarną magią i straszliwymi klątwami. Na jego zaawansowany i pomysłowy arsenał składają się klątwy, pułapki, żelazne chwyty i ogłuszające ciosy, po których przeciwnik straci wiarę w siebie. Postać Kan-Ra znajduje się w dodatkach Season 2 Combo Breaker i Season 2 Ultra Edition.