Hisako
Członkowie organizacji Ultratech przerywają wieczny sen Hisako, ściętej przed wiekami przez żołnierzy-renegatów w trakcie obrony rodzinnej wioski. Wyposażona w wysłużony ojcowski miecz Naginata, Hisako rusza w pościg za sprawcami i wciąga ich do świata duchów, by wymierzyć sprawiedliwość. Postać Hisako jest dostępna w dodatkach Season 2 Combo Breaker oraz Season 2 Ultra Edition.