Cinder
Były komandos i złodziej, Ben Ferris, w wyniku eksperymentów Ultratechu zmienia się w płonącego z siłą równą słońcu Cindera – hybrydę będącą pół człowiekiem i pół kosmitą. Mistrzowsko panujący nad ogniem i równie próżny Cinder rozpala wściekłość przeciwników, wypalając wśród nich swój szlak zniszczenia. Postać Cindera pojawia się w dodatkach Season 2 Combo Breaker oraz Season 2 Ultra Edition.