Karnet sezonowy Minecrafta na zestawy map minigry „Bitwa”
Kup Karnet sezonowy na zestawy map „Bitwa”, a otrzymasz zestawy map „Bitwa” 1–4, kiedy tylko będzie można je pobrać. Wszystkie materiały objęte karnetem zostaną udostępnione do czerwca 2017 roku. Jeśli zakupisz Karnet sezonowy na zestawy map „Bitwa”, objęte nim materiały będą dostępne w grze zaraz po wydaniu. Karnet jest przeznaczony wyłącznie do gry Minecraft: Xbox One Edition (2014) i nie można go użyć w grze Minecraft (2017).