Zestaw map „Bitwa” do Minecrafta 4
Przedstawiamy czwarty zestaw map „Bitwa” zawierający 3 nowe, wspaniałe mapy! Skradaj się przez opuszczone, zaśnieżone wykopaliska, walcz zaciekle pośród gigantycznych mebli zmniejszenia i stań do pojedynku w pyle pogranicza. Zestaw jest przeznaczony wyłącznie do gry Minecraft: Xbox One Edition (2014) i nie można go użyć w grze Minecraft (2017).