Zestaw map „Bitwa” do Minecrafta 1
Pierwszy zestaw map „Bitwa” już jest dostępny! W minigrze „Bitwa” możesz zmierzyć się nawet z 7 innymi graczami na mapach Świątynia, Meduza i Legowisko. Poznaj wszystkie zakamarki, spuść z góry deszcz strzał i zastaw śmiertelne zasadzki. Stawka jest wysoka! Zestaw jest przeznaczony wyłącznie do gry Minecraft: Xbox One Edition (2014) i nie można go użyć w grze Minecraft (2017).