Just Cause 4
Witaj w Solís, wielkim południowoamerykańskim państwie, w którym panuje wojna, ucisk i ekstremalne warunki pogodowe. W Just Cause 4 niezależny agent Rico Rodriguez ląduje w Solís, aby za wszelką cenę poznać prawdę o swojej przeszłości. Załóż wingsuit, chwyć modyfikowalną kotwiczkę i przygotuj się, by rozgromić wrogów!