Isonzo (Windows)
AVANTI! DO BRONI! Isonzo to realistyczna i taktyczna wieloosobowa gra FPS stworzona przez studio BlackMill Games, znane z wysoce ocenianych gier wojennych z okresu I WŚ, takich jak Verdun i Tannenberg. Weź udział w wiernie odtworzonych historycznych bitwach podczas 48-osobowych starć. Udowodnij swoje taktyczne zdolności i mistrzowskie opanowanie walki w górskich warunkach. Pierwsza wojna światowa dociera do gór na włoskim froncie – pięknych, ale równie zabójczych. Weź udział w kluczowych operacjach ofensywnych Wielkiej Wojny, od szóstej bitwy nad Isonzo po „Strafexpedition”. Poprowadź oddział ku zwycięstwu przez malowniczy krajobraz i szczyty północnych Włoch. – Opanuj walkę w górach, prowadząc ofensywy, okrążając przeciwników lub wspomagając resztę walczących – Weź udział w ekscytujących starciach 24 na 24, wystawiając swoje umiejętności na próbę przeciwko ludziom lub botom – Personalizuj swój wygląd i wyposażenie dzięki ponad 50 historycznie wiernym broniom oraz elementom wyposażenia z okresu I WŚ, a także specjalnym umiejętnościom i elementom ozdobnym – Walcz na dynamicznych polach bitwy we włoskich Alpach, od miejskich ulic po pionowe zbocza – Poznaj Wielką Wojnę z bliska dzięki historycznie wiernym mapom, broniom, mundurom i muzyce Międzyplatformowa gra na konsolach pozwala grać przeciwko innym osobom z konsolami (8. i 9. generacji), co przyspiesza dobieranie składów i zwiększa rozmiary starć.