Veteran Units (Windows)
Pakiet „Jednostki weteranów” zawiera nadszarpnięte walką mundury dla najsłynniejszych jednostek spotykanych na włoskim froncie: włoskiej brygady z Sardynii, bersalierów i austro-węgierskich honwedów. Ponadto zawiera pięć par wąsów i cztery ozdoby twarzy, a także po jednej twarzy dla każdej frakcji. Pakiet „Jednostki weteranów” zawiera komplet 35 elementów: - Włoskie mundury: 6 - Włoskie wyposażenie na głowę: 5 - Austro-węgierskie mundury: 6 - Austro-węgierskie wyposażenie na głowę: 7 - Ozdoby twarzy: 4 - Wąsy: 5 - Twarze: 2 (jedna na frakcję) Włoskie mundury przedstawią między innymi słynną sardyńską brygadę „Sassari”, która brała udział w najzagorzalszych bitwach w historii tej wojny. Włoscy oficerowie i żołnierze wysokogórscy otrzymują charakterystyczne peleryny włoskiej armii królewskiej. Wszystkie mundury są zabrudzone z powodu walki, dając graczom wygląd prawdziwych weteranów. Austro-Węgry otrzymują mundur węgierskiej piechoty honwedów z węgierskimi inskrypcjami i naszywkami, a także ich „feldkappe”. Inne mundury w pakiecie są ubrudzone, naznaczone walką i wyposażone w ekwipunek odpowiedni dla żołnierzy okopowych. Szturmowcy otrzymują również lekką kurtkę letnią. Pakiet zawiera cztery ozdoby twarzy, w tym dwa bandaże dla weteranów walk, nietypowe okulary dopasowane do maski gazowej i w połowie wypalony papieros. Dodatkowo znajdziemy tu pięć stylów zarostu, łącznie z bokobrodami w stylu Franciszka Józefa I i małym wąsem noszonym przez włoskiego generała Pietro Badoglio. UWAGA: TEN DODATEK ZAWIERA JEDYNIE PRZEDMIOTY KOSMETYCZNE.