Glacial Units (Windows)
Pakiet „Jednostki Lodowcowe” zawiera serię mundurów dla nieprzygotowanych oddziałów starających się utrzymać ciepło lub ukryć się w mroźnych warunkach zimowych Alp. Walczący na najwyższych szczytach Europy żołnierze musieli wykorzystywać, co tylko się dało, aby nie zamarznąć. Ten pakiet zawiera dwa zestawy w większości improwizowanych mundurów dla wszystkich klas, a także wąsy, brody, twarze i elementy twarzy. Pakiet „Jednostki Lodowcowe” zawiera komplet 40+ elementów: - 6 Włoskie mundury - 13 Włoskie wyposażenie na głowę - 6 Austro-węgierskie mundury - 13 Austro-węgierskie wyposażenie na głowę - 7 Ozdoby twarzy - 5 Wąsy - 2 Twarze (jedna na frakcję) Zimą 1915 roku zarówno Włochy, jak i Austro-Węgry były nieprzygotowane do odpowiedniego wyposażenia swoich oddziałów w sprzęt na niskie temperatury. Gdy spadł śnieg, żołnierze musieli sobie jakoś radzić. Odzwierciedla to szereg mundurów zawartych w tym pakiecie. Ta odzież, w połączeniu z szalikami i rękawiczkami, powinna pomóc ci w utrzymaniu ciepła (i pozostaniu przy życiu) aż do wiosny. Żołnierze austro-węgierscy otrzymują praktyczne płaszcze śnieżne (nie są zbyt ciepłe, ale zapewniają kamuflaż), a później szare palta wojenne. Jest tu nawet austro-węgierski oficer, który rezygnuje ze stylu i pompatyczności, z jaką kojarzy się jego ranga, na rzecz niepasującego białego płaszcza. Jako żołnierz włoski możesz nosić różne palta, stylową otwartą pelerynę wojskową lub ciepłą kamizelkę z owczej wełny. Włoscy Alpini noszą mundury wyposażone w kolce do wspinaczki oraz piękną pelerynę, a ich oficerowie mogą się rozkoszować paltem z futrzanym kołnierzem. Nakrycia głowy obejmują austro-węgierskie feldkappe z praktycznymi daszkami przeciwśnieżnymi, płócienne hełmy Adrian z goglami oraz szeroką gamę improwizowanych materiałów chroniących twarz przed przenikliwym zimnem. Wiele z tych wariantów można wyposażyć w kominiarki, gogle lub inne przedmioty do zimowych działań wojennych. Dla tych, którzy chcą wybrać jednocześnie ciepło i styl, jest wyściełany futrem płaszcz dla włoskich oficerów! W tym pakiecie znajduje się również kilka stylów zarostu. Wśród licznych wyborów są tutaj: niepraktyczne wąsy 79-letniego żołnierza armii KuK Gaspara Wallnöfera, ekstrawagancki zarost Wiktora Emanuela II z Włoch oraz fantazyjna broda Hulihee młodego Franciszka Józefa I. Elementy personalizacji twarzy obejmują szereg okularów zaprojektowanych do warunków śnieżnych, a także kilka fajek. Żołnierz o bardziej wyszukanym guście może wybrać cygaro. UWAGA: TEN DODATEK ZAWIERA JEDYNIE PRZEDMIOTY KOSMETYCZNE.