Zawartość pakietu zostanie odblokowana w dniu jego premiery. Odkrywaj nieskończone nowe lądy w ISLANDERS: New Shores i uwieczniaj ważne momenty w wyjątkowym stylu dzięki 10 filtrom do trybu fotograficznego. Zawiera: ISLANDERS: New Shores – zbuduj własne wyspiarskie ustronie w spokojnym, minimalistycznym świecie pełnym fascynujących nowych funkcji, które pobudzą świeże pokłady kreatywności, jednocześnie zachowując klasyczny urok serii. Pakiet Filtrów Fotograficznych do ISLANDERS: New Shores – poszerz tryb fotograficzny o 10 nowych filtrów i uwieczniaj wyjątkowe momenty.