Zawartość pakietu zostanie odblokowana w dniu jego premiery. Odkrywaj nowe lądy w grach ISLANDERS: New Shores oraz ISLANDERS (wersja klasyczna) dzięki zestawowi „Z Wyspy na Wyspę”. Poznaj pierwszą część serii, która wprowadziła odprężającą atmosferę do symulatorów budowania miasta, jak i sequel nadający pierwotnej formule nową głębię i aspekt regrywalności. Zawiera: ISLANDERS: New Shores – zbuduj własne wyspiarskie ustronie w spokojnym, minimalistycznym świecie pełnym fascynujących nowych funkcji, które pobudzą świeże pokłady kreatywności, jednocześnie zachowując klasyczny urok serii. ISLANDERS (wersja klasyczna) – minimalistyczny symulator budowania miast na barwnych wyspach. Odkrywaj nieskończone, wiecznie zmieniające się nowe lądy, rozwijaj swoje osady od rozległych wiosek po ogromne miasta i ciesz się odprężającą atmosferą.