Inertial Drift - Twilight Rivals Edition
Zapnij pasy, zupełnie nowa zawartość wjeżdża do Inertial Drift! Inertial Drift: Twilight Rivals Pack to pakiet z nową zawartością fabularną, przyspieszającą puls, oryginalną ścieżką dźwiękową Eurobeats zmiksowaną przez znanego producenta „Turbo”, nowymi samochodami i trasami! Zmierz się z „Twilight Rivals” w zupełnie nowej zawartości fabularnej — gdy „Twilight Rivals” pojawiają się na scenie, szybko stają się najtrudniejszym wyzwaniem, z jakim dane było Ci się zmierzyć. Pezyspieszająca puls oryginalna ścieżka dźwiękowa Eurobeats — zupełnie nowa oryginalna ścieżka dźwiękowa zmiksowana przez znanego producenta 'Turbo'! 4 zupełnie nowe, zaciekle indywidualne samochody — każdy pojazd to zupełnie inna bestia o unikalnych cechach do opanowania. Zasiądź za kierownicą i spróbuj oswoić sportowe hatchbacki, coupe, supersamochody itd.! 4 wymagające trasy — przedzieraj się przez neonowe ulice miast, ścigaj się wokół wiejskich kompleksów świątyń i zjeżdżaj w dół krętymi drogami w górskich przełęczach.