GRADIUS ORIGINS
Kolekcja zawiera 18 wersji pochodzących ze wszystkich 7 tytułów w serii, które ukazały się na automaty, w tym Gradius III AM Show Version – po raz pierwszy na konsolach domowych. Gry uzupełniono o szereg nowych, przydatnych funkcji, takich jak stany zapisu, przewijanie do tyłu i tryb nietykalności. Nowy tryb treningowy umożliwia dostosowanie ustawień, jak punkty restartu, liczba pętli oraz statusy wzmocnień, aby opanować rozgrywkę do perfekcji. Wydanie wzbogacono także o galerię zawierającą muzykę z gry, grafiki z poszczególnych odsłon i znacznie więcej! 1. SALAMANDER III 2. GRADIUS JP ROM Ver. / JP Bubble Ver. / NA Ver. (NEMESIS) / EU Ver. (NEMESIS) / NA Prototype (NEMESIS) 3. SALAMANDER JP Ver. / NA Ver.(LIFE FORCE) 4. LIFE FORCE JP Ver. 5. GRADIUS II: GOFER no Yabou JP Early Ver. / JP Mid Ver. / JP Late Ver. / NA Ver.(VULCAN VENTURE) 6. GRADIUS III: Densetsu kara Shinwa e JP Old Ver. / JP New Ver. / Asia Ver. / JP AM Show Ver. 7. SALAMANDER2 JP Ver. ■ Nowe tryby, funkcje wsparcia oraz poprawki jakościowe Szybki zapis / szybkie wczytanie Zapisuj i wczytuj grę na dowolnym etapie rozgrywki. Przewijanie do tyłu Przewiń rozgrywkę w dowolnym miejscu i czasie podczas gry. Tryb łatwy Tryb ułatwiający rozgrywkę dzięki zmniejszeniu hitboxów statku. Tryb nietykalności Tryb ten czyni statek niewrażliwym na ogień nieprzyjaciela i jedynie zlicza liczbę trafień. Tryb treningowy Szlifuj swoje umiejętności, dostosowując poszczególne ustawienia, takie jak punkty restartu, liczbę pętli i statusy wzmocnień. * Tryb ten jest dostępny jedynie w niektórych wersjach gry. Rankingi online Zapisz się w rankingach po zakończeniu gry. Zdobądź czołowe miejsce, aby przesłać zapis rozgrywki wraz z wynikiem. Galeria dźwięków Przesłuchaj oryginalną ścieżkę dźwiękową z poszczególnych odsłon razem z aranżacjami z już wydanych albumów CD. Galeria obrazów Przeglądaj oryginalne karty z instrukcją, jak też materiały produkcyjne. Przewodnik po Gradius Sprawdź wyniki i galerię wrogich postaci z poszczególnych odsłon oryginalnej serii. Możesz dostosować również ustawienia z ekranu opcji poszczególnych odsłon, w tym przełączniki DIP automatów, filtry ekranu oraz odtworzone błędy oprogramowania z oryginalnych wydań.