Imagine Earth
Planetarna kolonizacja Imagine Earth jest grą strategiczną i symulacją planety w czasie rzeczywistym. Twoim zadaniem jako menedżera kolonii kosmicznej jest badanie i zaludnianie odległych planet. Buduj prosperujące i dochodowe globalne kolonie oraz handluj zasobami i towarami w kosmosie. Zyski a ekobójstwo Doświadczysz ogromnej niekompatybilności celów zysku międzygwiezdnych korporacji z potrzebą dbania o warunki życia swoich ludzi. Emisja spalin i zanieczyszczenie gruntu wpływa na globalny klimat w miarę rozwoju twojej kolonii. Rosnące temperatury topią czapy polarne, a twoje kolonie są niszczone przez podnoszący się poziom mórz. Ekspansja i badania naukowe Buduj wielkie miasta i zaspokajaj ich apetyt na zasoby, budując elektrownie, gospodarstwa rolne i fabryki. Szukaj kryształów Ideonu, tłum zamieszki, badaj technologie oraz budowle i maksymalizuj swój wzrost, zachowując jednocześnie zdrowy ekosystem. Sojusznicy, zagrożenia i wrogowie Przygotuj się na zagrożenia takie jak uderzenia asteroid, tornada, pożary, wulkany i podnoszenie się poziomu morza. Odeprzyj atakujących kosmitów i obcych inwestorów. Współistniej i handluj z rdzennymi mieszkańcami planety, kupcami i wrogimi koloniami. Epoka kosmicznego kapitalizmu W roku 2048 ogromne korporacje podzieliły Ziemię między siebie i w dużym stopniu wyeksploatowały jej zasoby naturalne. Teraz odkrycie kryształów Ideonu pozwoliło na podróże w kosmos, podczas gdy pod względem technologicznym i ideologicznym prawie wszystko inne pozostaje takie samo. Prawa rynku rozprzestrzeniają się we wszechświecie. Konkurencja i wojna ekonomiczna. Na każdej odkrytej planecie wybucha rywalizacja o dominację ekonomiczną. Aby jak najszybciej poszerzyć swoją kolonię i pokonać przeciwników, eksploatujesz swobodnie dostępne zasoby kopalne i minerały. Dodatkowe pieniądze zapewnia sprzedaż udziałów w twojej kolonii. Przejmij wrogie firmy, wykupując ich udziały. Handel zasobami i technologiami Kupcy i handlarze technologią organizują handel międzyplanetarny i chętnie kupią wszystkie minerały i zasoby, które wydobywasz na swoim terytorium, sprzedają również drogie technologie. To samo dotyczy współpracujących kolonii i obcych plemion, które żyją na niektórych planetach.