I'm on Observation Duty 7
Pracujesz dla tajemniczej organizacji. Twoim zadaniem jest obserwacja obrazu z monitoringu i zgłaszanie nieziemskich anomalii dostrzeżonych dzięki bystrym oczom i świetnej pamięci. Przetrwasz całą noc na zmianie, czy poddasz się narastającej paranoi? Kontroluj obraz z kamer monitoringu na sześciu unikalnych poziomach z własnymi niepokojącymi „anomaliami”, czyli różnorakimi nadprzyrodzonymi zjawiskami – od subtelnych zmian w otoczeniu po groteskowych intruzów nie z tego świata. Zgłaszaj anomalie, by je „naprawić” i przetrwać noc… o ile zdołasz. I'm on Observation Duty to oryginalna seria wiralowych gier, które zapoczątkowały nowy trend w horrorach opartych na znajdowaniu różnic – gatunku uwielbianym przez graczy i transmitowanym dla milionów widzów przez legendarnych sieciowych twórców.