Hyper-5
Odpowiedz na sygnał alarmowy i zmierz się z nieznanym wrogiem w kinowej akcji shoot'em up! Statek zwiadowczy do badania głębokiego kosmosu Hyper-5 otrzymał sygnał alarmowy i wyrusza do walki z nieznanym zagrożeniem. Jako samodzielny pilot i stawiając czoła prawie niemożliwym przeciwnościom, musisz przetrwać ponad czterdzieści rodzajów wrogów i ogromne starcia z bossami na zróżnicowanych lądowych, powietrznych i podwodnych etapach planety 4GDT. Hyper-5 czerpie inspirację z klasyków gatunku shoot'em up z lat 90-tych, oferując jednocześnie nowoczesne usprawnienia w stylu kinowym! Tradycyjna akcja w trybie side-scrolling jest prezentowana w 3D z wypełniającymi ekran efektami wizualnymi i porywającymi cutscenkami. Wykonuj wyzwania w grze, aby odblokować ponad dwadzieścia systemów broni, ulepszeń statku i dodatków do galerii!