Hotline Miami Collection
„Hotline Miami Collection” zawiera dwie legendarne, rozświetlone neonami i brutalnie wymagające gry z serii Hotline Miami od Dennaton Games. Hotline Miami to wysokooktanowa gra akcji, ociekająca przemocą w czystej postaci, gwałtownymi strzelaninami i krwawą walką wręcz. Opowieść rozgrywa się w alternatywnym Miami z roku 1989. Wcielasz się w niej w tajemniczego antybohatera, mszczącego się brutalnie na przestępczym półświatku na zlecenie głosów nagrywanych na twojej automatycznej sekretarce. Wkrótce zaczniesz dociekać, co się dzieje i dlaczego tak ochoczo uciekasz się do przemocy. Hotline Miami 2: Wrong Number stanowi brutalne zwieńczenie sagi Hotline Miami, przedstawiające historię przemocy i zemsty za krew przelaną w pierwszej części gry. Śledź wydarzenia z perspektyw kilku różnych frakcji, brutalnie realizujących wątpliwe moralnie cele. Akcja rozwija się w zabójczym tempie, a rzeczywistość ponownie zmienia się w krwawo-neonową mozaikę.