Hotline Miami 2: Wrong Number
Hotline Miami 2: Wrong Number stanowi brutalne zwieńczenie sagi Hotline Miami, przedstawiające historię przemocy i zemsty za krew przelaną w pierwszej części gry. Śledź wydarzenia z perspektyw kilku różnych frakcji, brutalnie realizujących wątpliwe moralnie cele. Akcja rozwija się w zabójczym tempie, a rzeczywistość ponownie zmienia się w krwawo-neonową mozaikę.