Hotel Renovator
Pokaż kreatywność i zaprojektuj hotel swoich marzeń! Wyrusz w podróż, podczas której zmienisz stary hotel w miejsce cudownego odpoczynku. Zarządzaj nowymi udogodnieniami, twórz złożone pokoje odpowiadające upodobaniom gości dzięki ponad dwóm tysiącom obiektów i zbuduj miejsce, którego blask przyćmi wszystko inne. Graj tak, jak chcesz i udostępnij swoje najlepsze dzieła społeczności lub zainspiruj się dziełami innych graczy. KLUCZOWE ELEMENTY Zburz wszystko Odziedziczasz stary, zaniedbany hotel w opłakanym stanie. Inni już się poddali, ale Ty wyczuwasz niesamowity potencjał tego miejsca. Zanim jednak odkryjesz piękno tego budynku, musisz zniszczyć wszystko, co go szpeci. Chwyć za narzędzia i zedrzyj stare tapety, wyrwij panele podłogowe i przebij ściany, by wymienić stare na nowe. Projekt od serca Wyraź siebie bez wahania! Styl nowoczesny, retro, wygodny lub nawet funkowy – możliwości są nieograniczone! Masz do dyspozycji ponad 2000 dostępnych obiektów, świateł, zasłon, dywanów, obrazów, materiałów i kolorów, by udekorować hotel według własnego gustu. Inwestuj i zarządzaj Im wyższy utrzymasz standard, tym więcej zarobisz pieniędzy. Zainwestuj w udogodnienia i atrakcje, by Twój hotel się wyróżniał. Kup stary basen lub restaurację, by przyciągnąć więcej gości! Zaspokajaj ich potrzeby, sprzątaj pokoje i szybko dokonuj napraw. Jeśli gość będzie pod wrażeniem, da Ci pięciogwiazdkową opinię! Miejsce z własną historią Odkryj tajemniczą historię Twojego rodzinnego hotelu, pomagając VIP-om w trybie opowieści. Jeśli chcesz sprawdzić swoje umiejętności dekorowania wnętrz i stawić czoła wyzwaniom oraz wygórowanym potrzebom klientów, znajdziesz tu coś dla siebie. Tylko od Ciebie zależy, czy zyskasz świetną reputację w branży hotelarskiej. Pokaż swoją kreatywność Hotel Renovator pobudza Twoją kreatywność, oferując wsparcie dla modyfikacji. Więc przygotuj się na tworzenie i udostępnianie wyjątkowych mebli, a także inspirowanie społeczności podobnie myślących graczy oraz czerpanie tej inspiracji od nich!