Hellpoint
Hellpoint er et mørkt og utfordrende actionrollespill satt til et stemningsrikt sci-fi-univers hvor linjene mellom vitenskapen og det okkulte er uklare. Romstasjonen Irid Novo var en gang en pillar blant menneskehetens meritter, men er nå i ruiner, fullstendig overkjørt av interdimensjonale skapninger som er besatte av ondskapsfulle kosmiske guder. Du er skapt av den kryptiske Author, og har blitt sendt for å undersøke Irid Novo i et forsøk på å forstå det ugudelige hendelsesforløpet som ledet til den mystiske hendelsen kjent som The Merge. – Romstasjonen Irid Novo er en massiv, sammenkoblet struktur full av gjemte snarveier, hemmeligheter, hemmeligheter i hemmelighetene – og du kan utforske alt. Det er mange veier som fører deg videre på reisen, og den hårreisende uhyggen blir sterkere etterhvert som går dypere inn i stasjonens mørkeste kroker. – Flere titalls nærkampvåpen, skytevåpen og rustningsenheter for å finne din spillestil. Hvert våpen har en unik spesialevne du låser opp når du mestrer det. – En fascinerende verden i kjølvannet av en massiv kvante-kataklysme, med en historie og forhistorie som har sterke røtter i klassiske og moderne sci-fi-filmer. Lydspor med høy gåsehudfaktor! – Romstasjonen går i bane rundt det truende sorte hullet i sanntid, noe som utløser forskjellige dynamiske hendelser som modifiserte egenskaper og posisjoner for fiender, boss-kamper og hordeangrep. – Hvis du står fast, kan du få noen med deg på lokal samarbeidsmodus eller be om assistanse på nettet. Belønningene deles, og den andre spilleren lokalt får fullt opp med erfaringspoeng som lagres. – Og hvis du derimot synes det er for lett, kan du utfordre andre til å spille mot deg! PvP-flerspiller støttes for opptil fire spillere.