Hello Neighbor 2
Sądzisz, że możesz zaufać swoim sąsiadom? Zastanów się raz jeszcze. Hello Neighbor 2 to skradanka z elementami horroru o odkrywaniu straszliwych sekretów twojego sąsiada. Wcielasz się w dziennikarza, który podejmuje się rozwikłania wciąż nierozwiązanej sprawy Sąsiada. Zmierz się z przebiegłym przeciwnikiem kontrolowanym przez zaawansowaną sztuczną inteligencję, która uczy się na podstawie twoich własnych poczynań oraz poczynań innych graczy! Z czasem Sąsiad przystosowuje się do wzorców zachowań graczy, modyfikując swoje działania w sposób, który cię zaskoczy. Czy zdołasz go przechytrzyć i odkryjesz jego tajemnicę? – Twój plac zabaw stanowi całe miasto – przemierzaj mnóstwo domów i wchodź w interakcję z ich sterowanymi przez SI mieszkańcami. – Poczuj się jak dziennikarz śledczy – zakradaj się i odkrywaj sekrety swoich sąsiadów… Czemu ten wąsaty gentleman co noc udaje się do parku rozrywki? – Czy zdołasz przechytrzyć sztuczną inteligencję? Każda postać w Hello Neighbor 2 jest napędzana przez sztuczne sieci neuronowe i uczy się na podstawie zachowań graczy, czyniąc wszystko, co w jej mocy, żeby ochronić swoją zamkniętą społeczność wraz z wszystkimi jej sekretami. – Odkryj wielką tajemnicę miasteczka Raven Brooks!