Griftlands
Griftlands to gra karciana typu rogue-like, w której walczysz i negocjujesz swoją drogę przez zniszczony świat sci-fi. Każda decyzja jest ważna, czy to zadania, których się podejmiesz, przyjaciele, których poznasz, czy karty, które zbierzesz. Śmierć przychodzi szybko, ale każda rozgrywka oferuje nowe sytuacje i strategie do odkrycia. Graj jako Sal, Rook lub Smith. Trzy unikalne kampanie postaci z ich własnymi wyspecjalizowanymi taliami, umiejętnościami i mapami do zbadania. Sal to poszukiwacz przygód żądny zysku i zemsty. Rook to starzejący się szpieg pracujący nad własną intrygą. Smith to bezczynny włóczęga, który może uratować świat. Historia każdej grywalnej postaci rozgrywa się w unikalnym środowisku, z różnymi frakcjami i lokacjami do zbadania i wykorzystania. Cechy: Walcz z wymagającymi bossami: Sprawdź swoje talie bojowe w walce z potężnymi przeciwnikami o unikalnych mechanikach i atakach. Zbuduj drużynę - lub kup ją! Zatrudnij najemników, znajdź zwierzaki lub zmuś przyjaciół do osiągnięcia twoich celów. Opanuj setki kart Każda postać ma unikalne talie negocjacyjne i bojowe, z których może wybierać. Zdobywaj potężne karty przedmiotów od poległych wrogów lub jako nagrody. Decyzje mają znaczenie Zabijając wrogów, możesz narazić się na gniew ich przyjaciół, ale oszczędzając ich, pozostawiasz na planszy niebezpieczny element. Wybieraj mądrze, wszyscy pamiętają wszystko, co robisz! Zbadaj zniszczony świat Sci-Fi Świat Havaria to surowe miejsce, pełne jeszcze surowszych mieszkańców. Odkrywaj bujne, ręcznie ilustrowane środowiska pełne ludzi, którzy chcą cię zabić. Polityczna rozgrywka dla utrzymania pozycji Każda postać ma swoją lojalność wobec frakcji i opinię o tobie. Rozegraj politykę pomiędzy rywalami i spróbuj zdobyć najpotężniejsze dobrodziejstwa społeczne. Ale uważaj - zdradź niewłaściwą osobę, a staniesz się obiektem jej gniewu! Przechytrz lub pokonaj Pokonuj przeszkody siłą swoich pięści - lub słów. Jeśli chcesz przeżyć, musisz wybrać karty i dobrze nimi zagrać. Buduj dwie talie jednocześnie, równoważąc kompromisy każdej z nich. Wyciągaj wnioski z każdej próby przejścia przez różne historie Griftlands. Za każdym razem napotkasz inne kombinacje wrogów, zadań i wydarzeń. Twój los zależy od twoich wyborów i od przeznaczenia.