Green Soldiers Heroes
Po długiej i intensywnej wojnie. Armia stworzyła maszynę do regeneracji ciał najlepszych żołnierzy. Jednak z powodu chemikaliów używanych w procesie regeneracji, skóra żołnierzy staje się zielona. W rezultacie wielu z nich nie wraca do społeczeństwa i żyje wyłącznie dla służby wojskowej. Ulepszona wersja Ulepszona oprawa wizualna w wysokiej jakości i płynny obraz przy 60 klatkach na sekundę. Cechy: - Strzelanka z perspektywy trzeciej osoby - Łatwe i zabawne osiągnięcia - Zalecane dla początkujących graczy - Zarabiaj monety, aby odblokować broń i nowe kolory ubrań - Regulowany cel - Poziomy o rosnącym poziomie trudności Pokonaj pustynnych terrorystów.