Gothic 1 Remake - Demo
Witamy w Kolonii – wyjątkowym, samodzielnym prologu do Gothic 1 Remake. Wkrocz do surowego, bezlitosnego świata Górniczej Doliny i poznaj zupełnie nową historię widzianą oczami Nyrasa podczas jego pierwszego dnia w Kolonii. W tej przygodzie dającej wgląd we wciągający świat Gothica wyruszysz na krótką misję, która wprowadzi cię w atmosferę, kultowe postacie i obszar otwierający grę. Odkrywaj Kolonię we własnym tempie – rozmawiaj ze współwięźniami, poznawaj tajemnice i ruszaj do walki, aby poczuć przedsmak tego, co nadejdzie. Ten prolog, rozgrywający się przed przybyciem Bezimiennego Bohatera i początkiem oryginalnej historii Gothic 1, pozwala odwiedzić legendarne lokacje przebudowane od podstaw na silniku Unreal Engine 5. Poznaj pieczołowicie odtworzoną Górniczą Dolinę jak nigdy dotąd. Oczywiście w pełnej wersji gry wcielisz się w rolę Bezimiennego Bohatera, wyruszając w legendarną podróż znaną z kultowej gry RPG. Czy znajdziesz własne miejsce i zdobędziesz sławę w Kolonii? Najważniejsze cechy Poznaj zupełnie nową historię sprzed wydarzeń znanych z oryginału, osadzoną w surowym i bezlitosnym świecie Gothic. Odkryj na nowo kultowy klimat klasycznej gry RPG z 2001 roku i spotkaj legendarne postacie. Zbadaj Górniczą Dolinę, przebudowaną od podstaw przy użyciu najnowocześniejszej technologii. Po raz pierwszy posmakuj zmodernizowanego systemu walki, który zapewnia bardziej płynne i dynamiczne wrażenia, pozostając jednocześnie wiernym swoim taktycznym korzeniom.