Ratalaika Games S.L.Klasyczne
Gleylancer: W roku 1992 wydana została ikoniczna strzelanka kosmiczna, Gleylancer. Nasza bohaterska pilotka decyduje się ukraść prototyp myśliwca i wyruszyć na poszukiwanie zaginionego ojca. Przygotuj się na przebijanie się przez bataliony wrogich obcych w podróży po wszechświecie. Wyposażaj się w różne bronie i bonusy. Wybieraj różne opcjonalne formacje, aby dostosować statek i stać się najpotężniejszą bronią w kosmosie. Cechy: * Poprawione tryby z funkcjami dostępności i współczesnym sterowaniem * Klasyczny, kosmiczny shoot ‘em up * Epicka space opera z przerywnikami w stylu anime * Dostosuj moc statku * Ikoniczna grafika retro i wspaniała ścieżka dźwiękowa * Historyczny 16-bitowy tytuł z lat 1990! Gynoug: U schyłku średniowiecza demony zyskały na sile, karmiąc się złymi ambicjami ludzi. Prowadzone przez stworzenie zwane Niszczycielem planują atak. Anioł Wor staje w obronie całego plemienia i zmierza do Iccus, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się złych duchów. Kontroluj Worai zestrzel każdego napotkanego groteskowego przeciwnika. Pokonaj demonicznego bossa na końcu każdego etapu, aby przejść dalej. Cechy: * Poprawione tryby z funkcjami dostępności i współczesnym sterowaniem * Zachwycająca, groteskowa grafika i ścieżka dźwiękowa * Epiccy bossowie na różnych poziomach * Wiele ulepszeń modyfikujących pociski * Historyczny tytuł z lat 90.!