Oddsparks: An Automation Adventure
Oddsparks: An Automation Adventure to połączenie automatyzacji i strategii czasu rzeczywistego zarówno dla największych fanów gatunku, jak i tych, którzy nie mieli z nim jeszcze styczności. Eksploruj zadziwiający fantastyczny świat, odkryj zagadki przeszłości, automatyzuj warsztaty i wyruszaj na przygody z czarującymi sparkami! PROJEKTUJ, DEKORUJ, BUDUJ, AUTOMATYZUJ! Oddsparks to doskonałe wprowadzenie do gatunku automatyzacji, z czymś nowym dla tych, którzy spędzili w nim już tysiące godzin. Projektuj zautomatyzowane warsztaty, a sparki będą nosić i wytwarzać wszystko, co ci potrzebne – w tym kolejne sparki! Nie mając do dyspozycji przenośników taśmowych, musisz zarządzać ruchem sparków, by zoptymalizować pracę. Wykorzystuj szereg opcji, by rozwiązywać wyzwania logistyczne, w których problemem są zarówno odległość, jak i wysokość. EKSPLORUJ, ODKRYWAJ, UJAWNIAJ, SZUKAJ PRZYGÓD! Zabierz sparki na przygodę w generowanych proceduralnie światach! Staw czoła nietypowym wrogom, takim jak spunny czy beelephant, które napotkasz w odmiennych regionach. Znajduj zasoby w zapomnianych ruinach. Oczyszczaj tereny pod warsztaty i ich połączenia. Zabieraj nowo zdobytą wiedzę do domu. Pomóż swojej uroczej wiosce się rozwijać, dziel się zdobyczami z sąsiadami i ucz się od nich. Jak zmienisz otaczający cię świat, wykorzystując nową technologię i sekrety przeszłości?