Oddsparks – Kapelusze i hełmy
Co powiesz na nowe stroje dla sparków i ulepszenie fabryki w jednym? Przedstawiamy pakiet nakryć głowy do Oddsparks: An Automation Adventure! Z tym małym, ale potężnym dodatkiem nie tylko upiększysz sparki, ale i usprawnisz automatyzację. Wystarczy rozdzielać sparki na podstawie tego, co mają na głowie, i kierować każdą grupę do własnej linii produkcyjnej. Automatyzuj. Ozdabiaj. Dziel na kategorie. Zawartość pakietu: * 10 nowych, stylowych nakryć głowy * nowe projekty do warsztatu tkackiego, na podstawie których wytworzysz nakrycia głowy * 2 nowe stanowiska robocze, do nakładania i zabierania nakryć głowy * nowe zadanie dla leśnika (Woodsman) poziomu 4.: „Spark Clothing”, które odblokowuje projekty i stanowiska robocze Przygotuj swoje sparki Twoje sparki ciężko pracują i zasługują na to, by dobrze przy tym wyglądać! Możesz kupować nakrycia głowy u krawca, ale i samodzielnie je wytwarzać na warsztacie tkackim. Wyposaż sparki w dowolne z 10 nowych nakryć głowy, od groźnie wyglądającego hełmu po delikatny kwietny wianek. Nowe stanowiska robocze umożliwią sprawne zakładanie i zdejmowanie, a ty zyskasz nowy sposób zarządzania swoją ekipą. Ustawiaj filtry w fabryce Możesz precyzyjnie kierować ruchem w fabryce. Rozdzielaj różne rodzaje sparków idących tą samą ścieżką za pomocą filtrów, które będą przepuszczać tylko sparki w konkretnym nakryciu głowy. Ten nowy poziom kontroli daje nieskończone możliwości optymalizacji układów fabryki i usprawniania linii produkcyjnych. Sukces tkwi w budowaniu, automatyzowaniu i stylowych nakryciach głowy!