Food Truck Simulator
Twój ojciec był właścicielem food trucka. Mimo że pojazd się zestarzał, stał się kamieniem węgielnym dziedzictwa Twojej rodziny. Teraz, w mgnieniu oka, twojego ojca już nie ma. Teraz food truck należy do Ciebie. Czy pójdziesz w ślady swojego ojca i będziesz żył zgodnie z jego imieniem? Można się tego dowiedzieć tylko w jeden sposób. Nie można wyjąć „ciężarówki” z „food trucka”. Zanim będziesz mógł rozstawić swoje stragany, musisz faktycznie dostać się z garażu do miejsca, w którym zdecydujesz się sprzedawać w danym dniu. Uważaj na ruch uliczny i zatory! Kiedy czujesz, że brakuje ci czasu, zrób tak, jak zrobił to twój ojciec i zbocz z utartej ścieżki. Kto pierwszy ten lepszy! Być może myślałeś, że w tym biznesie chodzi tylko o fast foody, ale teraz, gdy jesteś po drugiej stronie lady, czas pomyśleć jeszcze raz. Nawet kawałek sera może zamienić klasycznego burgera w wyjątkowego cheeseburgera. Więc co to będzie, proszę pana? Ketchup czy musztarda? Klienci potrafią być niecierpliwi i bardzo potrzebujący. Przekonasz się, że nie masz zbyt wiele czasu, aby zapewnić im to, czego chcą i dopasować je do ich podniebienia. To będzie wyzwanie, ale poradził sobie z nim twój ojciec i ty z pewnością też możesz to zrobić. Praktyka czyni mistrza, więc idź i zwal ich z nóg swoim wysokiej jakości jedzeniem! Wraz ze wzrostem Twojego prestiżu rośnie także Twój repertuar sztuczek i narzędzi. Bądź na bieżąco ze swoją sławą, podążając śladami ojca. Upewnij się, że wyposażysz się w najnowszy, najwyższej klasy sprzęt, na który Ty (i Twój portfel) możesz się zdobyć. Unieś się na fali sławy. Ciężarówka należy do Ciebie i w miarę jak zmieniają się jej właściciele, zmienia się także jej wystrój. Dostosuj wszystko, od koloru nadwozia po układ wnętrza, zderzaki, światła i koła. Pokaż miastu, że nie jesteś gorszy od swojego ojca i wyjdź na ulice, jakbyś był ich właścicielem. Każdy dzień jest nową przygodą i każda przygoda wymaga odpowiedniego zaopatrzenia. Składniki nie są trwałe i będą gnić i psuć się wraz z upływem godzin. Pamiętaj, aby zaopatrzyć się nie tylko w najświeższe, ale i najbardziej pożądane produkty, których może od Ciebie wymagać Twoja klientela. Ciężarówka jest brudna i popada w ruinę. Uczcij pamięć taty, polerując ją po raz ostatni. Minęło trochę czasu, odkąd wózek był używany. Weź wiadro i gąbkę, znajdź miotłę i zabierz się do sprzątania. Musisz być dokładny i może trochę potrwać, zanim ciężarówka zacznie skakać, ale teraz masz obowiązek do spełnienia. Do dzieła! Kluczowe cechy: - Remont i rozbudowa food trucka. - Szeroki zakres opcji dostosowywania. - Duży katalog opcji wyposażenia do wyboru. - Twórz własne przepisy. - Jazda z systemem ruchu. - Szczegółowy system gotowania. - Różne lokalizacje w całym mieście z różnymi typami klientów. - Rózne wydarzenia. - Zarządzający - Żywe miasto z dynamicznym cyklem dnia i nocy.