Fishing Sim World: Pro Tour Collector’s Edition pozwala rywalizować w trybie kariery z ponad 100 zawodowcami, aby zostać najlepszym wędkarzem na świecie w kategoriach: karpi, bassów i drapieżników. Odblokowuj sponsorowanie, zwiększaj zarobki i zdobywaj fanów, wspinając się na szczyt. Własne gry wieloosobowe pozwalają dopasować zasady i zmierzyć się ze znajomymi. Możesz dopasowywać różne opcje, takie jak liczba rund, długość zawodów czy gatunki do złowienia. Bierz udział w turniejach online w ramach Dovetail Fishing League i spróbuj zdobyć prestiżowy tytuł wędkarza miesiąca. Wykorzystaj rozmaite taktyki, aby opanować 16 zróżnicowanych łowisk. Wypróbuj setki elementów wyposażenia od ponad 50 licencjonowanych partnerów, takich jak 13 Fishing czy RidgeMonkey. Obierz na cel 38 różnych gatunków ryb, z których każdy ma własny system zachowania i wystawi twoje umiejętności na próbę!