Europa Universalis IV: Ultimate Bundle
Sięgnij po obejmujący całe lata treści pakiet Europa Universalis IV: Ultimate Bundle i odkryj wielką grę strategiczną, która nie ma sobie równych. Niniejsza kolekcja zawiera wszystkie duże rozszerzenia rozgrywki (aż do dodatku Leviathan z 2021 r.) oraz ponad 50 pakietów treści wzbogacających grę o nowe portrety, jednostki, ścieżki muzyczne i wiele innych elementów. Jest to obecnie najbardziej kompletna kolekcja możliwości oferowanych przez EU4.