Europa Universalis IV: El Dorado Content Pack
Pakiet zawartości Europa Universalis IV: El Dorado Content Pack to – obok rozszerzenia El Dorado – dwa pakiety nowych jednostek oraz jeden pakiet z zawartością dodatkową. Pakiet jednostek South American Unit Pack Ten pakiet jednostek dodaje dwanaście nowych modeli jednostek dla mieszkańców Ameryki Południowej i rejonu Andów – m.in. Inków, ludu Mapuche oraz Indian Tupinamba. Pakiet jednostek Mesoamerican Unit Pack Ten pakiet jednostek zawiera dwanaście nowych modeli jednostek mezoamerykańskich – m.in. dla Azteków, Majów oraz Misteków. Songs of Exploration Pakiet muzyczny zawierający pięć nowych kompozycji zainspirowanych dokonaniami wielkich odkrywców. Utwory te odtwarzane są w czasach pokoju. Ilustrują one etap tworzenia kolonii w Nowym Świecie.