Europa Universalis IV: Common Sense Content Pack
Common Sense to piąte duże rozszerzenie gry Europa Universalis IV poświęcone dyplomacji i rozwojowi wewnętrznemu państw. W tym dodatku możesz stymulować pokojowy rozwój narodu i ambitną budowę imperium. Otrzymujesz także narzędzia potrzebne do prowadzenia wielkiej dyplomacji. Wprowadzające głębokie zmiany opcje religijne dodają rozgrywce głębi oraz intrygującej złożoności. Zawartość pakietu: Pakiet jednostek Great Nations Unit Pack Ten pakiet jednostek zawiera 17 nowych modeli jednostek dla państw Europy i Eurazji – m.in. Anglii, Portugalii, Holandii, Rosji oraz Imperium Osmańskiego. Pakiet jednostek Free Cities Unit Pack Ten pakiet jednostek wprowadza 15 nowych modeli jednostek dla miast Europy Środkowej – m.in. Hamburga, Norymbergi, Frankfurtu oraz Ulm. Pakiet jednostek Theocracies Unit Pack Ten pakiet jednostek dodaje 16 nowych modeli jednostek dla szeregu państw teokratycznych – m.in. zakonu kawalerów mieczowych, zakonu krzyżackiego, papiestwa oraz szpitalników. Pakiet jednostek Buddhists Unit Pack Ten pakiet jednostek zawiera 16 nowych modeli jednostek dla szeregu buddyjskich państw Azji – m.in. Tybetu, Lan Xang, Cejlonu oraz Đại Việt.