Epic Chef
Epic Chef to fabularna gra przygodowa okraszona elementami symulacji życia rolnika oraz motywami związanymi z rzemiosłem. Wspólnie składniki te tworzą wyśmienite danie – interaktywne miejsce pracy szefa kuchni. Serwowane tu potrawy doprawiono szczyptą humoru, a inspiracją dla twórców występujących w grze postaci byli klasyczni bohaterowie, tacy jak Mister Ajikko, oraz dzieła Sir Terry'ego Pratchetta. Sięgnij po szpatułkę i wyrusz w podróż, u kresu której czeka stanowisko... szefa kuchni Epic Chef! MISTRZ PATELNI W grze Epic Chef będziesz łączyć składniki, mieszając i podrzucając je z precyzją szefa kuchni, by w efekcie wzbogacić swoje dania o aromaty wigoru, finezji i zapału. Elementy te stanowią istotę pracy dobrego kucharza, więc musisz opanować je w stopniu mistrzowskim, by myśleć o pozycji najlepszego szefa kuchni w Ambrozji. PYSZNE DANIA Pasujące do siebie dania i wyjątkowe właściwości poszczególnych składników w połączeniu z dynamicznym systemem tworzenia przepisów dadzą Ci możliwość eksperymentowania z tysiącami różnorodnych kombinacji i tworzenia unikatowych menu pełnych wyszukanych potraw. Szczury w pomidorach z ziemniakami? Pewnie masz na myśli pomidorowy suflet i bitki ze szkodników w sosie skrobiowym? ZAŻARTE BITWY KUCHARSKIE Zmierz się z rywalami w zaciekłych kuchennych potyczkach, by przekonać się, kto zasługuje na miano prawdziwego kulinarnego króla Ambrozji! Ocena dania zależy od wielu czynników, takich jak składniki, aromaty i wyrazistość smaku, a każdy juror ma przecież odmienny gust. Osiągnij mistrzostwo, opanowując sztukę wzbogacania dań o sosy, i zdobądź uznanie jury. SKŁADNIKI Z WŁASNYCH UPRAW I DANIA DOMOWEJ ROBOTY Zadbaj o samowystarczalność, uprawiając owoce i warzywa, gromadząc zasoby i budując specjalistyczne maszyny, które umożliwią przetwarzanie podstawowych produktów. Hodowla eklektycznej zbieraniny zwierząt rozmaitych gatunków – od krów po jednorożce – pozwoli na tworzenie nowych składników przepisów! Nie należy także zapominać o naprawach i ulepszeniach nieco podupadłej (i nieco nawiedzonej) posiadłości. ZWIEDZAJ AMBROZJĘ Witaj w Ambrozji, znanej na całym świecie krainie gastronomicznych uniesień i rolniczych cudów. Swobodnie eksploruj wszystkie atrakcje, które ma do zaoferowania Ambrozja – jej kręte uliczki, żyzne zielone pola, niecodzienne restauracje i gwarne tawerny. Wszędzie spotkasz przyjaznych mieszkańców okolic, którzy z pewnością chętnie się z Tobą zaprzyjaźnią.