Enlisted – "Jet Power" Bundle
Zestaw zawiera: - Me 262 A-1/U4 Squad - F-80A Squad Me 262 A-1/U4 to wyspecjalizowana modyfikacja słynnego niemieckiego myśliwca odrzutowego Me 262, którą zaprojektowano do walki z alianckimi bombowcami podczas II wojny światowej. Do potyczek długodystansowych samolot ten wyposażono w potężne działo Mk 214a kalibru 50 mm mieszczące 32 pociski. Me 262 A-1/U4 przeszedł do historii jako jedna z najwcześniejszych prób stworzenia dedykowanego myśliwca przechwytującego – widać na jego przykładzie zarówno potencjał, jak i ograniczenia wczesnej technologii odrzutowej. F-80A-5 Shooting Star to pierwszy produkowany masowo odrzutowiec ze Stanów Zjednoczonych, który został stworzony przez firmę Lockheed. Trafił do służby w roku 1945. W skład uzbrojenia samolotu wchodzi sześć karabinów maszynowych M2 Browning zamontowanych w dziobie i mieszczących łącznie 1800 pocisków, a także dwie 450-kilogramowe bomby AN-M65A1. Choć F-80A-5 nie uczestniczył w bitwach II wojny światowej, jest on ważnym kamieniem milowym technologii odrzutowej. Jednostka ta służyła do szkolenia pilotów oraz jako platforma do testowania nowych wynalazków.