Egging On
Daj ponieść się szaleństwu, podczas niebezpiecznej podróży jajka uzbrojonego jedynie w kruchą skorupkę i obślizgłe żółtko. Czy dasz radę wynieść samotne jajko na wyżyny? Graj, nie pękaj! Jesteś jajkiem! Chwiejesz się, krzywo toczysz, a Twoja krucha skorupka jest może pęknąć przy każdym upadku. Zsynchronizuj skok z cyklem toczenia, gdy jesteś na czubku, wyskocz aby uzyskać maksymalną wysokość! Jeden błędny ruch i możesz wylądować z powrotem na samym dole, jako oślizgłe żółtko. Przygoda z jajem Odkrywaj zróżnicowane otoczenia i precyzyjnie zaprojektowane poziomy. Każde środowisko ma swój osobisty klimat, wachlarz elementów interaktywnych i obserwujących ptaków. Pamiętaj, że nie każdy chce, żebyś trafił na szczyt... POKAŻ SWÓJ STYL Zwykła skorupka Cię nie zadowala? Odblokuj tuziny ekscytujących skorupek i tocz się przez świat jak szlachcic. Za każdym rogiem może znajdować się ukryty sekret albo pieczątka, która po dostarczeniu w odpowiednie miejsce wynagrodzi Twój wysiłek. Uważaj jednak, żeby się nie rozbić bo stracisz zebrane pieczątki! Zbierz je wszystkie i zostań najbardziej stylowym jajkiem na farmie!