Echoes of the End: Enhanced Edition
Wyrusz w podróż życia Wciel się w Ryn, potężną Pozostałą obdarzoną darem starożytnej magii. Kiedy jej brat zostaje pojmany przez totalitarne imperium, a wojna grozi zniszczeniem jej ojczyzny, musi stanąć w obronie zarówno własnej rodziny, jak i swego ludu. Wraz z Abramem, doświadczonym uczonym z mroczną przeszłością, Ryn wyrusza w podróż, która wystawi na próbę ich nową przyjaźń, odkryje tajemnice i wskaże, co naprawdę oznacza potęga w świecie na skraju upadku. Zniszczony świat piękna i konfliktów Inspirowana dzikimi krajobrazami Islandii gra Echoes of the End obejmuje lodowce, wulkaniczne głębiny i zapomniane ruiny, gdzie magia i maszyny przeplatają się ze sobą. Odkryj ręcznie stworzony świat pełen potworów, tajemnic i reliktów zaginionej cywilizacji. Opanuj sztukę walki mieczem i magią Płynnie przechodź od walki wręcz do niszczycielskiej magii, która pozwala ci rzucać przeciwnikami po polu bitwy lub wysysać z nich życie, aby się uleczyć. Walcz u boku Abrama, który wykorzystuje swoje umiejętności, by stworzyć okazję do wykonania niszczycielskich ataków. Platformy i łamigłówki: ewoluująca przygoda Każdy rozdział wprowadza unikalne mechaniki ruchu i zagadek, od cofania czasu po zmianę praw grawitacji. Skacz, biegaj i wykonuj podwójne skoki w zapierającym dech w piersiach świecie, rozwijając kolejne umiejętności poruszania się. Dostosuj, rozwijaj i opanuj swoją moc Kształtuj umiejętności Ryn dzięki ponad 40 ulepszeniom, 13 strojom i 20 reliktom, które wpływają na to, jak radzisz sobie z wyzwaniami. Stwórz wszechstronną postać lub opanuj jeden styl i podbij świat na swój sposób. W oparciu o wskazówki graczy Echoes of the End: Enhanced Edition to bezpłatna aktualizacja oparta na opiniach graczy, które otrzymaliśmy od momentu premiery. Udoskonalono w niej niemal każdy aspekt gry i dodano nowe funkcje. Najważniejsze zmiany to: – Przeprojektowany system walki i animacje – Nowy system wyposażenia z 13 strojami do odblokowania i reliktami do tworzenia własnych kombinacji – Nowa gra+ – Poprawiony wstęp i szybszy postęp we wczesnej fazie gry – Ulepszone poruszanie się, sterowanie i ogólna wydajność Każdą zmianę wprowadziliśmy po konsultacjach ze społecznością, by mieć pewność, że tworzymy najbardziej kompletną wersję Echoes of the End. Mamy nadzieję, że spodoba się wam przygoda w ulepszonym świecie Aema.