Dziedzictwo Hogwartu + Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha - Pakiet Edycji Deluxe
Ostateczny Czarodziejski Zestaw zapewnia najlepsze wrażenia z gry, jakie może zaoferować świat czarodziejów. „Dziedzictwo Hogwartu” to fabularna gra akcji z otwartym światem osadzona w otoczeniu po raz pierwszy przedstawionym w serii książek o Harrym Potterze. Udaj się w podróż po zarówno znanych, jak i nowych miejscach, by badając je odkrywać fantastyczne zwierzęta, modyfikować wygląd swojego bohatera, warzyć eliksiry, doprowadzać do mistrzostwa rzucanie zaklęć i rozwijać swoje talenty. Zdecyduj jakim czarodziejem lub jaką czarownicą będziesz. Zanurz się w czarującym świecie gry „Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha”, grając solo lub dzieląc się magią ze znajomymi oraz rodziną. Podbij przestworza na jednej z klasycznych pozycji - ścigający, szukający, obrońca, lub pałkarz, każda z własnym stylem gry. Szybuj po legendarnych boiskach quidditcha oraz na mapach przedstawiających nigdy wcześniej niewidziane obszary czarodziejskiego świata.