The Inquisitor
The Inquisitor to napędzana fabułą, przygodowa gra dark fantasy z elementami akcji i trudnymi wyborami moralnymi. Gra została zainspirowana bestsellerowym Cyklem Inkwizytorskim autorstwa Jacka Piekary. Po przybiciu do krzyża i bliskiej śmierci, Jezus zostaje pochłonięty przez całkowitą furię. Uwalnia się i rozpoczyna swoją brutalną zemstę na wszystkich niewierzących. Mijają wieki i teraz armia gorliwych inkwizytorów brutalnie egzekwuje wiarę przesiąkniętego krwią Kościoła. Jesteś Mordimerem Madderdinem, jednym z inkwizytorów w służbie Boga. Święte Officjum wysłało cię do przepełnionego grzesznikami miasta Koenigstein. Wykonaj zlecone ci zadanie, rozwiąż sprawę tajemniczego morderstwa, rozpraw się z innowiercami i jednocześnie odkryj prawdę o mrocznym złu z innego świata, które próbuje się z niego uwolnić. Bądź sędzią i katem: Twoim zadaniem jako inkwizytora jest utrzymanie porządku i niezachwianej wiary w Boga. Na swojej drodze napotkasz wielu grzeszników, których przyjdzie ci osądzić. Dokonanie słusznego wyboru w świecie, w którym moralność i to, co słuszne, dawno się od siebie oddaliły, nie będzie wcale łatwe. Jak postąpisz? Okażesz miłosierdzie, czy niezłomną wiarę w święte prawo? Nieliniowa opowieść z licznymi wyborami moralnymi: To mroczna opowieść skupiona wokół religii gloryfikującej przemoc i prawo do zemsty. Wiele rozgałęzień fabularnych wystawi na próbę twoją moralność. Zdecyduj, jakim Inkwizytorem będziesz. Litościwym czy może żądnym zemsty? Wybierz swoją ścieżkę i przekonaj się, dokąd cię zaprowadzi. Śledztwo w mrocznych czasach: Mordimer posiada wyjątkowe umiejętności i zdolności. Śledź i przesłuchuj podejrzanych. Odkryj ukryte prawdy o mieście i jego mieszkańcach. Zbierz elementy skomplikowanej układanki i złóż je w całość, a potem dokonaj ostatecznego osądu. Zanurz się w Nieświecie: Mordimer posiada zdolność przenikania do tajemniczego Nieświata. Może tam odkryć najgłębsze tajemnice, które podejrzani próbowali przed nim ukryć. Podróż do przesiąkniętej cierpieniem krainy mroku wiąże się jednak z poważnym ryzykiem. Kontroluję ją bowiem demoniczna siła, która poluje na wszystkich, którzy ośmielili się wkroczyć do jej królestwa. Niekonwencjonalna perswazja: Witaj w okrutnej erze sprawiedliwości. Jako inkwizytor masz wolną rękę. Ty decydujesz, w jaki sposób skłonić podejrzanych do wyjawienia prawdy. Metod i narzędzi jest wiele. Opcjonalne przesłuchania nawiązują do czasów prawdziwej Inkwizycji. Do Ciebie należeć będzie decyzja, czy zastosujesz je wobec badanych osób. Niech twój miecz przemówi: Czasami, aby poluzować język, trzeba go po prostu wyciąć. Zastosowanie systemu walki opartego na wykorzystaniu miecza oznacza, że w niektórych przypadkach zostaniesz zmuszony do użycia brutalnej siły. Opanuj umiejętności szermiercze, poczekaj na odpowiedni moment do ataku i wykorzystaj słabe punkty przeciwnika. Dzięki temu zwyciężysz.