DYSMANTLE
Gdy po wielu latach wyjdziesz ze schronu, będzie na ciebie czekał zupełnie nowy świat. Świat zamieszkany przez okropne i wstrętne stworzenia. Świat, w którym nie widać żadnego innego człowieka. Świat, którym rządzi natura. Świat, który wkrótce zrobi się jeszcze gorszy. Musisz znaleźć sposób na to, by uciec z przeklętej wyspy. Ale nim to nastąpi – ciesz się słodko-gorzką apokalipsą.