DYSMANTLE: Doomsday
Wsiądź na pokład tajemniczego samolotu transportowego i dotrzyj do Ukrytego Archipelagu, skrywającego zabójczy sekret. Odkryj nieudane naukowe eksperymenty i wykorzystaj nowe technologie, by powstrzymać zagładę. UWAGA: Nowa zawartość będzie dostępna po wyjściu za bramę pierwszego obszaru w podstawowej wersji gry. Po odpoczynku w obozowisku automatycznie pojawi się nowe główne zadanie.