DYSMANTLE: Pets & Dungeons
Wyrusz w tajemniczą podróż, by rozwikłać zagadkę mówiącej rzeźby zwierzęcej, OSIRIS. Eksploruj niebezpieczne lochy rozsiane po całej wyspie i znajdź różne urocze towarzysze w postaci zwierząt domowych. Zagłęb się w tajemnice zwierząt i ich pochodzenia, odkrywając skrywaną przeszłość wyspy. "Zwierzęta domowe i Lochy" to doskonałe rozszerzenie zarówno dla doświadczonych weteranów, jak i nowicjuszy, oferujące godziny eksploracji, rozwiązywania łamigłówek i serdecznej towarzyskości. UWAGA: Aby rozpocząć linię zadań dla nowej zawartości, musisz znaleźć psie budy.